kan ik een 2de kabel aansluiten op een digital ontvanger?

mijn digital ontvanger ziet in de woonkamer en op dit moment ik heb me ziek moeder bij me thuis. Maar in de slaapkamer heeft ze alleen maar analoog zenders. Kan ik een 2de kabel aansluiten op de digital ontvanger? Zo ja, wat moet ik kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan alleen als je ontvanger ook een antenne out heeft en daar doe je dan een antennekabel aan en die gaat naar de slaapkamer en die sluit je daar weer aan op een andere ontvanger.
Je kunt niet 2 tv aansluiten op 1 ontvanger mits er 2 aansluitingen voor zijn.
Je kunt ook een extra kabel van je schotelkop naar de slaapkamer brengen als je kop 2 aansluitingen heeft.
Deze sluit je dan ook weer aan op een ontvanger.
Dus je moet 2 ontvangers en 2 smartcards hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je kijkt beide naar de zelfde zender. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het duidelik antwoord Werk :)