Waar kan je een lcd los kopen?

Ik heb een tv van samsung (ongeveer 48") alleen het lcd is kapot verder is het een hele goeie tv maar waar kan ik een los lcd kopen?? want als ik lcd opzoek dan krijg ik alleen lcd en led tv's

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je zou kunnen informeren bij Ropa T.V. in Eindhoven.

Er is hoop bij een kapot beeldscherm

Problemen met het beeldscherm zijn vaak eenvoudig te verhelpen. Willem van Ette, van reparatiebedrijf Radio Fortuin in Den Haag:

"Als het beeld niet meer werkt, is vaak de voeding kapot. Die is eenvoudig te vervangen, en soms kunnen we hem zelfs op componentniveau repareren. Dat betekent dat we alleen een klein onderdeeltje hoeven te vervangen en niet de hele voeding."

Alleen als het hele scherm vervangen moet worden, is dat vaak te duur. "Dan is het soms voordeliger om een nieuwe te kopen", zegt Patrick Massen van reparatiebedrijf RopaTV in Eindhoven.

http://www.ropatv.nl/