Hoeveel MB internet moet ik nemen?

Ik wil graag de Hi Web/Messasing abbonement met een BlackBerry Bold. Maar ik weet niet hoeveel ik MB moet nemen. Ik gebruik veel internet om te msnen & te hyven [ook pingen maardat zit erbij] Ook luister ik veel muziek op youtube.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek via yt luisteren is een hele onhandige manier om aan je muziek te komen voor een gelimiteerd abonnement. Je kan beter je muziek van te voren downloaden en op je mobiel zetten of anders muziek luisteren via een muziek stream, niet via een video stream die extra veel MB opslurpt terwijl je er toch niet naar kijkt.

Het beste antwoord

Youtube vverbruikt enorm veel mb! Als je dat èn nog veel meer wilt gebruiken is misschien onbeperkte het handigst. Ik vermoed dat je met 200 of 350 mb tekort hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou veel muziek luisteren via youtube met Hi zit er niet in. Want youtube gebruikt veel data dan kan je beter een onbeperkt internet abonnement nemen.