Punten achteruit ?!

Ik was blij dat ik EINDELIJK niveau 2 was, zie ik na een dag of 2 dat het er minder dan 50 zijn. Hoe kan dit? Ik heb niet dat ik weet verwijderde antwoorden..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zie zes open vragen in je geschiedenis.

Het stellen van die vragen heeft je drie punten per stuk gekost. Als je die vragen sluit, krijg je al die punten terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Buiten dat verwijderde antwoorden je punten kosten, is het zo dat verwijderde vragen je veel punten kosten, en ook het stellen van vragen zonder ze te sluiten kost punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vraag stellen kost 3 punten, heb je onlangs een vraag gesteld? Als je hem weer sluit krijg je er weer 3 punten bij