Heeft het zin om een vraag vaker te melden?

Ik ben, sinds de drukte fanatiek aan het melden geslagen, om toch (een poging tot) een steentje bij te dragen.

Nu meld ik alleen dingen waarvan ik overtuigd ben dat het echt niet kan, en soms staat het er dan na een uur nog. Volledig begrip van mij t.o.v. de mod's, die hebben het ontzettend druk, en kunnen waarschijnlijk ook niet continu aanwezig zijn.

Maar ik vraag me nu wel af, zien ze mijn meldingen enkel als ze aanwezig zijn, dus kan ik ze het beste na dat uur nog eens melden, of zien de mods uiteindelijk mijn melding toch wel, en is het dus juist vervelend voor ze dat ik een extra melding maak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Meerdere meldingen van verschillende mensen zorgen er inderdaad voor dat wij vragen sneller kunnen verwijderen.

Maar wij zien elke melding, dus als je al een keer een vraag hebt gemeld hoef je er niet aan te twijfelen dat een melding over het hoofd wordt gezien. Dat is onmogelijk.

ook zien wij offline meldingen.

Het is dus altijd goed om te blijven melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer is genoeg.

Andere antwoorden (6)

Je kunt een vraag maar 1x melden. En ik ben ermee gestopt. Het is dweilen met de kraan open.

Toegevoegd na 2 minuten:
En het is niet omdat ik de mods niet wil helpen, maar omdat het m.i. gewoon geen zin heeft. De beheerders willen gewoon geld verdienen en de kwaliteit van de site staat op het tweede plan, lijkt het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus friezin!
Maak maar een extra melding. De kinderen maken deze site helemaal kapot met hun Iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien de bagger kan ik me voorstellen dat ze nu een soort verwijdering 1e klas en verwijdering 2e klas hebben, dingen die acuut wegmoeten en dingen die niet kunnen/mogen maar minder spoed hebben.
Maar dat is puur een veronderstelling, misschien klopt er niets van.
Meermalen melden zal niets uitmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus, eens.
Ik denk wel dat het melden zin heeft. Op dit moment zie ik dat er naast een gigantische hoeveelheid onzin ook best veel vragen verwijderd worden.
Verder ben ik met vlagen aan het melden maar begin het steeds sneller zat te worden en doe niet eens meer moeite om iets te beantwoorden. Het is wel duidelijk dat een gek meer vragen kan stellen dan tien wijzen kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft heel veel zin, hierdoor hebben we heel snel alle bijdragen die weg moeten in de smiezen.

het is heel erg druk, maar we doen er alles aan! Blijf melden aub!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijven melden lijkt mij...
Ik snap sowieso niet dat twitter eraan gekoppeld is. Eerst wordt het er op gezet en dan moeten de mod's het weer verwijderen...

Tja... zonde van zo'n geweldige site